Regisztráció és Bejelentkezés - GYIK - Kulcs Connect

Módosítva ekkor Tue, 9 Dec ekkor: 11:43 DE

Kulcs Connect Regisztráció és Bejelentkezés - GYIK

  1. Könyvelő vagyok, hogy tudom elkezdeni használni a Kulcs-Connectet?
  2. Vállalkozó vagyok, hogy tudom elkezdeni használni a Kulcs-Connectet?
  3. Mi az a Kulcs-Felhasználó?
  4. Regisztráció során kértem ellenőrző kódot, viszont nem jelenik meg a bejövő e-maileim között. Mi a teendő ilyenkor?
  5. Van regisztrált Kulcs-Felhasználóm, már használtam is korábban a Kulcs Connectet, viszont most nem tudok bejelentkezni. Mi lehet a probléma?
  6. Elfelejtettem a jelszavam. Mit tehetek ilyenkor?



Könyvelő vagyok, hogy tudom elkezdeni használni a Kulcs Connectet?

Könyvelőként a Kulcs-Könyvelés szoftver Kulcs Connect/Regisztráció menüpontjából kell elindítani a folyamatot. A regisztráció első lépéseként a Kulcs-Könyvelés adatai szinkronizálásra kerülnek a Kulcs Connect rendszerébe, majd a regisztráció befejező lépéseként egy Kulcs-Felhasználó létrehozására van szükség az online felületen. A Kulcs Connect használatának feltétele a Kulcs-Könyvelés NAV Online számlaimport funkció megléte.


A regisztráció folyamatáról ide kattintva érhető el egy bemutató videó.



Vállalkozó vagyok, hogy tudom elkezdeni használni a Kulcs Connectet?

Vállalkozóként egy, a Könyvelő által küldött meghívón keresztül lehet regisztrálni a Kulcs Connect felületére. Ha vállalkozásod adatait, könyvelését itt szeretnéd követni, egyeztess könyvelőddel a hozzáférés beállításáról.



Mi az a Kulcs-Felhasználó?

Ez egyfajta digitális kulcs (felhasználónév, jelszó páros), amely lehetővé teszi, hogy egyszerűen és biztonságosan lehessen bejelentkezni különböző Kulcs-Soft weboldalakra (Kulcs Flow, Kulcs Connect) és alkalmazásokba, anélkül, hogy mindenhol külön felhasználónevet és jelszót kellene megadni.



Regisztráció során kértem ellenőrző kódot, viszont nem jelenik meg a bejövő e-maileim között. Mi a teendő ilyenkor?

Ellenőrizni szükséges, hogy az e-mail cím nem került-e elgépelésre, valamint a SPAM (levélszemét) mappát is a levelezőrendszerben, mert elképzelhető, hogy az ellenőrző kód a SPAM (levélszemét) mappába érkezik. Ha az e-mail cím elgépelésre került, a regisztráció újrakezdhető a meghívó e-mailből indítva.



Van regisztrált Kulcs-Felhasználóm, már használtam is korábban a Kulcs Connectet, viszont most nem tudok bejelentkezni. Mi lehet a probléma?

Ha a bejelentkezéskor az e-mail cím és jelszó páros megadását követően a "Jelszó helytelen" vagy "Adjon meg érvényes e-mail címet" üzenetek egyike jelenik meg, akkor ellenőrizni kell a megadott adatokat, elfelejtett jelszó esetén jelszó módosítás szükséges.


Ha bejelentkezéskor a "Nem találjuk a fiókját" üzenet érkezik, akkor ellenőrizni szükséges, hogy az az e-mail cím került-e megadásra, mellyel korábban a regisztráció történt. Fontos! Ha a regisztráció korábban Google-val (közösségi hálózati fiók) történt, úgy a bejelentkezéskor nem a Gmail-es e-mail cím és jelszó megadására van szükség, hanem a Google gombra kell kattintani.



Elfelejtettem a jelszavam. Mit tehetek ilyenkor?

A Kulcs Connect bejelentkezési felületén az "Elfelejtette a jelszavát?" feliratra kattintva lehetőség van új jelszó megadására, melynek első lépéseként az e-mail cím azonosítására van szükség. Az e-mail cím azonosításához egy ellenőrző kódot küld a rendszer a megadott e-mail címre, melyet be kell másolni az "Ellenőrző kód" nevű beviteli mezőbe. Ezt követően megadható az új jelszó.


Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani