Kulcs-Egyszeres szoftverünk alapértelmezetten tartalmazza a papíralapú pénztárkönyv, naplófőkönyv, valamint a társasházi, illetve alapítványi naplófőkönyv klasszikus oszlopait. Szükség esetén bővíthetjük ezeket az oszlopokat – korlátozott keretig. A bevételeknél és a kiadásoknál összesen 20-20 oszlop használható, a követelések és a kötelezettségek közé 8-8 oszlop rögzíthető.
Az új oszlopok rögzítése a Karbantartás menü / Beállítások menüpontban indítható. A Lista oszlopok fül alatt választható ki, hogy bevétel, kiadás, követelés vagy kötelezettség oszlopot szeretnénk rögzíteni.
1-4. Kattintsunk kétszer a (nem használt) feliratú oszlopok elején található jelölőnégyzetbe, majd a kiválasztás után írjuk be az újként rögzítendő oszlop nevét.
Az új oszlopok sikeres rögzítése után már ezeket az oszlopokat is kiválaszthatjuk a bizonylatok rögzítése közben, pénztárkönyv vagy naplófőkönyv nyomtatása előtt a nyomtatási sémákat frissíteni szükséges (az utólagosan felvitt oszlopok a nyomtatható oszlopok közül választhatóak be a nyomtatásban szereplő oszlopok közé):
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani