A szoftverben rögzítendő pénztárbizonylatokhoz részleg-, illetve munkaszámok is megadhatóak. A részleg- és munkaszámok használata utólagos lekérdezéseknél biztosít csoportosítási lehetőséget.
A Kulcs-Háziban a részleg-, és munkaszámok használatát a Karbantartás/Beállítások/Pénztárfüggő beállítások/Működés menüpontban lehet beállítani:
A használni kívánt részleg-, illetve munkaszámok a törzsadatok közé vihetőek fel, a Karbantartás menüben / Beállítások menüpontban, a Törzseken belül. Új törzsadat rögzítéséhez kattintson az Új gombra, az adatokat az OK gomb megnyomásával véglegesítheti.
A pénztárbizonylat fejlécén csak abban az esetben jelennek meg ezek az adatok, ha mindhárom tételsor azonos csoportokat tartalmaz. Eltérő részleg-, illetve munkaszámok is megadhatóak tételesen, viszont abban az esetben, ha a csoportosítás nem egyértelmű, a szoftver nem jeleníti meg az adatot a fejlécen.
Utólagos lekérdezések esetén, ha a szűrőképernyőn bejelöljük a szűrni kívánt részleg-, vagy munkaszámokat, a szoftver alapértelmezésben a teljes bizonylat összegét mutatja a listán. Tételes összeg-lekérdezés a szoftver PLUSZ változatával oldható meg. Ebben az esetben az egyes csoportokhoz tartozó tételes adatok jelennek meg, nem a teljes bizonylat összege.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani