Részleg- és munkaszám tételes megadása – Házipénztár program

Módosítva ekkor Tue, 26 Szept, 2023 ekkor: 3:51 DU

A szoftverben rögzítendő pénztárbizonylatokhoz részleg-, illetve munkaszámok is megadhatóak. A részleg- és munkaszámok használata utólagos lekérdezéseknél biztosít csoportosítási lehetőséget.


A Kulcs-Háziban a részleg-, és munkaszámok használatát a Karbantartás/Beállítások/Pénztárfüggő beállítások/Működés menüpontban lehet beállítani:



A használni kívánt részleg-, illetve munkaszámok a törzsadatok közé vihetőek fel, a Karbantartás menüben / Beállítások menüpontban, a Törzseken belül. Új törzsadat rögzítéséhez kattintson az Új gombra, az adatokat az OK gomb megnyomásával véglegesítheti.



A pénztárbizonylat fejlécén csak abban az esetben jelennek meg ezek az adatok, ha mindhárom tételsor azonos csoportokat tartalmaz. Eltérő részleg-, illetve munkaszámok is megadhatóak tételesen, viszont abban az esetben, ha a csoportosítás nem egyértelmű, a szoftver nem jeleníti meg az adatot a fejlécen.



Utólagos lekérdezések esetén, ha a szűrőképernyőn bejelöljük a szűrni kívánt részleg-, vagy munkaszámokat, a szoftver alapértelmezésben a teljes bizonylat összegét mutatja a listán. Tételes összeg-lekérdezés a szoftver PLUSZ változatával oldható meg. Ebben az esetben az egyes csoportokhoz tartozó tételes adatok jelennek meg, nem a teljes bizonylat összege. 


Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani