A Karbantartás/Kulcs Connect/Ellenőrző lista menüpontban elérhető ellenőrző funkció segítségével listázhatók azok a Vevő és/vagy Szállító naplóba rögzített bizonylatok melyekhez:
- került dokumentum csatolásra a Kulcs Connecten keresztül, azaz rendelkeznek összerendeléssel
- illetve, azok a bizonylatok, melyekhez nincs dokumentum csatolva
![]() | ![]() |
Az ellenőrző listán első lépésként ki kell választani, hogy a Vevő vagy a Szállító naplóba rögzített tételek között szeretnénk elvégezni az ellenőrzést. Ezt követően meg kell adni azt az időszakot, melyre vonatkozólag az ellenőrzést el szeretnénk végezni. A felületen van lehetőség Ügyfél és/vagy bizonylatszám szerinti szűrésre is.
![]() | ![]() |
A felületen megjelenő Connect ikonra kattintva megnyitható a dokumentum szerkesztő és módosítható a jelenlegi összerendelés (új dokumentum csatolható vagy meglévő összekapcsolatás szüntethető meg), illetve azon dokumentum esetén, ahol hiányzik az összekapcsolás ott az pótolható.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani