A Kulcs Connect egy olyan online szolgáltatás, ahova a könyvelt cég vállalkozója fájlokat tölthet fel. A feltöltött fájlok azonnal megjelenítésre kerülnek a Kulcs-Könyvelés programba, így a könyvelő automatikusan eléri, megtekintheti őket, és csatolhatja könyvelési tételek mellé.
A Kulcs Connect-be regisztrálni a Kulcs-Könyvelés programból indítva lehet a szoftver Karbantartás/Kulcs Connect/Regisztráció menüpontján keresztül.
A regisztráció elindítása után a Könyvelés programban lévő adatbázisok szinkronizációja történik meg. Ez a folyamat a cégszámtól függően több percet is igénybe vehet. Azok a cégek szinkronizációja történik meg, amelynek van a Beállítások/Alapbeállítások/Cég adatai között Cégnév és Adószám kitöltve, valamint kiválasztásra kerültek a Cégek szinkronizálása felugró ablakban.
Amennyiben a szinkronizáció lefut megjelenik egy üzenet, arról, hogy a regisztráció sikeresen megtörtént. Az üzenet OK opciójára kattintva megjelenik a Kulcs-Felhasználó létrehozásához szükséges weboldal.
Kulcs-Felhasználó: Egy fajta digitális kulcs (felhasználónév és jelszó páros), amely lehetővé teszi, hogy egyszerűen és biztonságosan lehessen bejelentkezni különböző Kulcs-Soft weboldalakra és alkalmazásokba, anélkül, hogy mindenhol külön felhasználónevet és jelszót kellene megadni. A Kulcs-Felhasználóról, annak szerepéről bővebb információ itt érhető el.
A "Még nincs, létrehozok" opcióra kattintva szükséges megadni a Könyvelőiroda (saját vállalkozásunk) e-mail címét. Ez a regisztráció a későbbiekben fontos szerepet fog játszani, így érdemes a könyvelő iroda e-mail címével regisztrálni.
Regisztráció után belépve a Kulcs Connectbe a Könyvelő iroda (saját vállalkozásunk) fiókját látjuk.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani