Amennyiben új céget hoztunk létre a Kulcs-Könyvelésben, és ezt az új céget is szeretnénk felszinkronizálni a Kulcs Connect-be, akkor a Karbantartás/Kulcs Connect - Dokumentumtár/Cégek szinkronizálása opcióra kattintva indítható el a szinkronizáció folyamata. (A Cégek szinkronizációja a Regisztráció során is fefut).
A Cégek szinkronizálása ablakban megjelennek a Kulcs-Könyvelésbe felvitt cégek. Azok a cégek amik már szinkronizálásra kerültek a Kulcs Connect-be, azok zöld színnel jelennek meg. Azok az adatbázisok (cégek) amelyek duplán (ugyanazzal a névvel vagy adószámmal rendelkeznek a Beállítások/Alapbeállítások/Cég adatai- nál) szerepelnek, azok piros háttérszínt kapnak. Ezeket a piros színű cégeket csak javítás után lehet szinkronizálni, hiszen ugyanaz a nevű és adószámú cég nem kerülhet szinkronizálásara a Kulcs Connect-be.
A Cégek szinkronizálása ablakban az alábbi adatokat jeleníti meg a program:
- Cégnév: ez a Cégválasztóban szereplő cégnév (Karbantartás/Cégváltás)
- Cégnév (Alapbeállítás): A Beállítások/Alapbeállítások/Cég adatainál szereplő cégnév
- Adószám (Alapbeállítás): A Beállítások/Alapbeállítások/Cég adatainál szereplő adószám
A Jelölt oszlopban lehet bejelölni, hogy mely cégeket szeretnénk szinkornizálni a Kulcs Connect-be. Ez a művelet nem eredményez még a Connect-be bevonást, csak azt eredményezi, hogy az online felületen az itt bejelölt cégekből lehet választani.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani