Mire való az események menüpont?

Módosítva ekkor Mon, 22 Máj, 2023 ekkor: 11:21 DE

Az útnyilvántartó programban lehetőség van rögzíteni az autókhoz a forgalmi engedély, a biztosítások, az autópálya matrica adatait illetve lejárati dátumait.


Ezek rögzítéséhez menjünk az “Autók” menüpontba és válasszuk ki az egyik autónkat. Az ablak felső részében látható “Dokumentumok” és “Egyéb” fülre kattintva adhatjuk meg a fent említett adatokat és lejáratokat.


Rögzítés után a Karbantartás \ Események menüpontban megtekinthetjük a felrögzített autóinkhoz tartozó eseményeket. Ezeket lejárttá vagy élővé állíthatjuk, mely segítségével szelektálhatunk közöttük.


A szűrés funkció segítségével különböző feltételek szerint szűkíthetjük is listánkat.


Amennyiben legközelebb elindítjuk az Útnyilvántartás programot, már egy emlékeztető fog megjelenni, amely az aktuális eseményekre hívja fel figyelmünk. A jelölőnégyzet bepipálásával érhetjük el, hogy erre az eseményre legközelebbi indításnál már ne figyelmeztessen a program.



Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani