Az útnyilvántartó programban lehetőség van rögzíteni az autókhoz a forgalmi engedély, a biztosítások, az autópálya matrica adatait illetve lejárati dátumait.
Ezek rögzítéséhez menjünk az “Autók” menüpontba és válasszuk ki az egyik autónkat. Az ablak felső részében látható “Dokumentumok” és “Egyéb” fülre kattintva adhatjuk meg a fent említett adatokat és lejáratokat.
Rögzítés után a Karbantartás \ Események menüpontban megtekinthetjük a felrögzített autóinkhoz tartozó eseményeket. Ezeket lejárttá vagy élővé állíthatjuk, mely segítségével szelektálhatunk közöttük.
A szűrés funkció segítségével különböző feltételek szerint szűkíthetjük is listánkat.
Amennyiben legközelebb elindítjuk az Útnyilvántartás programot, már egy emlékeztető fog megjelenni, amely az aktuális eseményekre hívja fel figyelmünk. A jelölőnégyzet bepipálásával érhetjük el, hogy erre az eseményre legközelebbi indításnál már ne figyelmeztessen a program.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani