Főkönyvi kivonatot a Listák / Főkönyvi kivonat menüpontjából kérhetünk le, ennek kiválasztása után egy szűrőpanelt jelenít meg a program, amelyen megadhatja, hogy milyen szempontok szerint szeretnénk lekérni a főkönyvi kivonatot.
Részleg- és munkaszámok használatával költséghelyekre és költségviselőkre is könyvelhetünk, vagy egyedi igények szerinti kétdimenziós csoportokat is kialakíthatunk. A részleg- és munkaszámok szerint megosztott főkönyvi kivonat Excel-táblázatba menthető el, a szabványos A/4 méretű lapon ezek az adatok (helyhiány miatt) nem jeleníthetőek meg.
Részleg- vagy munkaszámos összesítő lekérdezéséhez válasszuk a Listák / Főkönyvi kivonat menüpontját, szűrjük be tételeinket igény szerint, majd a panel bal alsó sarkában válasszuk ki a kívánt lehetőséget.
1. kép: Részlegszámos összesítő lekérdezéséhez válasszuk a panel bal alsó sarkában található részlegszámos összesítő Excelbe lehetőséget
2. kép: Munkaszámos összesítő lekérdezéshez válasszuk a panel bal alsó sarkában található munkaszámos összesítő Excelbe lehetőséget
További listák a szoftverben »
Főkönyvi kivonat lekérdezése » |
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani