Főkönyvi kivonat – Részleg- vagy munkaszámos összesítő lekérdezése Excelbe – Könyvelő program

Módosítva ekkor Mon, 7 Aug, 2023 ekkor: 1:52 DU

Főkönyvi kivonatot a Listák / Főkönyvi kivonat menüpontjából kérhetünk le, ennek kiválasztása után egy szűrőpanelt jelenít meg a program, amelyen megadhatja, hogy milyen szempontok szerint szeretnénk lekérni a főkönyvi kivonatot.


Részleg- és munkaszámok használatával költséghelyekre és költségviselőkre is könyvelhetünk, vagy egyedi igények szerinti kétdimenziós csoportokat is kialakíthatunk. A részleg- és munkaszámok szerint megosztott főkönyvi kivonat Excel-táblázatba menthető el, a szabványos A/4 méretű lapon ezek az adatok (helyhiány miatt) nem jeleníthetőek meg.



Részleg- vagy munkaszámos összesítő lekérdezéséhez válasszuk a Listák / Főkönyvi kivonat menüpontját, szűrjük be tételeinket igény szerint, majd a panel bal alsó sarkában válasszuk ki a kívánt lehetőséget.


1. kép: Részlegszámos összesítő lekérdezéséhez válasszuk a panel bal alsó sarkában található részlegszámos összesítő Excelbe lehetőséget

2. kép: Munkaszámos összesítő lekérdezéshez válasszuk a panel bal alsó sarkában található munkaszámos összesítő Excelbe lehetőséget



További listák a szoftverben »


     

Főkönyvi kivonat lekérdezése »
Vevő-analitika »
Szállító-analitika »
Korosított vevő-szállító analitika »



Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani