Programkezeléssel kapcsolatosan felmerülő kérdések, problémák esetén előfordulhat, hogy Ügyfélszolgálatunk – a mielőbbi tesztelhetőség érdekében – képernyőmentést kér e-mailben a probléma felmerülésének helyéről.
Képernyőképet a Print Screen billentyű segítségével készíthet, ez az [F12] funkcióbillentyű mellett található, a billentyűzet típusától függően Prn vagy Prt Scr Sys Rq jelzéssel.
Ezt CTRL + V billentyűkombinációval illesztheti be valamely képszerkesztő programba (pl.: paint), majd elmentheti számítógépére. Amennyiben Outlookot használ elektronikus levelezésre, CTRL + V billentyűkombinációval közvetlenül is beillesztheti a képernyőképet a levél törzsébe, ebben az esetben nem szükséges a képszerkesztő programban menteni a képet.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani