Időszaki pénztárjelentés nyomtatása, címletezés, rovancs készítése – Házipénztár program

Módosítva ekkor Thu, 18 Máj, 2023 ekkor: 2:31 DU

Időszaki pénztárjelentést a Listák menü / Időszaki pénztárjelentés menüpontból nyomtathat.


A megjelenő panelen állítsa be, hogy mely időszakra szeretné lekérni a pénztárjelentést, nyomjon OK gombot. Mínuszos egyenleget jeleníthet meg a pénztárjelentés, ha nem göngyölve, hanem újraszámolva kéri le az adatokat, a két lista különbözőségét a pénztárjelentés kezdő dátuma előtti időszak forgalma (vagy januárban: a nyitó pénzkészlet) adhatja.


A (nyomtató) ikon melletti lefelé mutató nyílra kattintva választhatja ki a Pénztárjelentés nyomtatása lehetőséget.


Ha címletezést is szeretne nyomtatni a pénztárjelentés mellett, a Karbantartás menü / Beállítások menüpontjában, a Működés fülön pipálja be a „Pénztárjelentéskor címletezés kérése” opciót. A programfunkció aktiválása után a pénztárjelentés készítésekor egy új képernyő jelenik majd meg, ahol kézileg kitölthető vagy automatikusan generálható az életszerű címletezés:


A programfunkció aktiválása után a pénztárjelentés készítésekor egy új képernyő jelenik majd meg, ahol kézileg kitölthető vagy automatikusan generálható az életszerű címletezés. Hiányként / pénztári hiányként az az összeg tűnhet fel a pénztárjelentésen, amelynek címletezése nem történt meg.



A példában szereplő pénztárjelentés formátumát ide kattintva tekintheti meg.


Ez a bejegyzés programunk LIGHT és PLUSZ verziójával rendelkező Ügyfeleink számára is tartalmaz hasznos információkat.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani