Dokumentum feltöltés - Duplikációk kezelése (Hiányzó dokumentumok)

Módosítva ekkor Wed, 26 Nov ekkor: 1:08 DU

A Hiányzó dokumentumok listájában lehetőség van egyesével felölteni a dokumentumokat, viszont nagyobb mennyiségű dokumentum esetén kényelmesebb a tömeges feltöltés, vagy a számlázó integráció beállítása. Annak érdekében, hogy a hiányzó dokumentumok menüpont mindig valós képet mutasson a Kulcs Connect duplikáció kezelés funkciója ellenőrzi, hogy a feltöltött dokumentumok szerepelnek-e a hiányzó dokumentumok listában, amennyiben igen, úgy a hiányzó dokumentumok listából automatikusan törli az ide vonatkozó sorokat.


Ha esetleg a dokumentumkép nem megfelelően értelmezhető és a szoftver nem talál nagy százalékú egyezőséget, de feltételezi a duplikációt, úgy a hiányzó dokumentumok felületén ez jelölésre kerül. A duplikátumok sárga háttérszínt kapnak a listában.

Ezekben az esetekben felhasználói döntés szükséges ahhoz, hogy a duplikáció megszüntetésre tudjon kerülni.

A dokumentum előnézet segítségével megtekinthető a dokumentum, így meggyőződhetünk arról, hogy valóban duplikátumról van szó.

Amennyiben valóban duplikátumról van szó, úgy a  ikonra kattintva jelölhetjük, hogy a dokumentum már feltöltésre került. Erre vonatkozólag ellenőrző kérdés érkezik:


Ha a rendszer tévesen érzékelte duplikátumnak a dokumentumot, akkor a ikonra kattintva jelölhető, hogy nincs egyezés a feltöltött fájl és a hiányzó dokumentum között. Az ikonra kattintva megerősítő kérdés érkezik: 


Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani