A Hiányzó dokumentumok listájában lehetőség van egyesével felölteni a dokumentumokat, viszont nagyobb mennyiségű dokumentum esetén kényelmesebb a tömeges feltöltés, vagy a számlázó integráció beállítása. Annak érdekében, hogy a hiányzó dokumentumok menüpont mindig valós képet mutasson a Kulcs Connect duplikáció kezelés funkciója ellenőrzi, hogy a feltöltött dokumentumok szerepelnek-e a hiányzó dokumentumok listában, amennyiben igen, úgy a hiányzó dokumentumok listából automatikusan törli az ide vonatkozó sorokat.
Ha esetleg a dokumentumkép nem megfelelően értelmezhető és a szoftver nem talál nagy százalékú egyezőséget, de feltételezi a duplikációt, úgy a hiányzó dokumentumok felületén ez jelölésre kerül. A duplikátumok sárga háttérszínt kapnak a listában.

Ezekben az esetekben felhasználói döntés szükséges ahhoz, hogy a duplikáció megszüntetésre tudjon kerülni.
A dokumentum előnézet segítségével megtekinthető a dokumentum, így meggyőződhetünk arról, hogy valóban duplikátumról van szó.
Amennyiben valóban duplikátumról van szó, úgy a
ikonra kattintva jelölhetjük, hogy a dokumentum már feltöltésre került. Erre vonatkozólag ellenőrző kérdés érkezik:

Ha a rendszer tévesen érzékelte duplikátumnak a dokumentumot, akkor a
ikonra kattintva jelölhető, hogy nincs egyezés a feltöltött fájl és a hiányzó dokumentum között. Az ikonra kattintva megerősítő kérdés érkezik:

Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani