Megjelenés: 2025. szeptember 18.
![]() | ![]() |
Új funkció! - Könyvelési dokumentumok felküldése a Kulcs Connectbe
A szeptemberi verzióban már a Könyvelő szoftverből lekérhető listákat, kimutatásokat is egy gombnyomással továbbítani lehet a Kulcs Connect felületére, így a könyvelőnek ezentúl nem kell a dokumentumokat pdf-ben lementeni, majd e-mailben továbbítania a vállalkozó részére.
Egy adott lista képernyőre történő lekérdezésekor, a felső ikonsorban megjelenő gépkapocs jelre kattintva indítható el a dokumentum felküldése a Kulcs Connectbe. A felpattanó ablakban lehet módisítani a program által felajánlott fájl nevet.
A dokumentum a felküldéskor automatikusan megkapja az alábbi típusok egyikét is, mely segíti a könnyebb beazonosítást a későbbiekben:
- Áfa-analitika
- Vevő-Szállító analitika
- Karton/napló lista
- Főkönyvi kivonat
- Zátási dokumentumok
- Egyéb
A felküldést követően a Könyvelő szoftveren belül a Kulcs Connect/Dokumentumkezelő menüpontban a Könyvelési dokumentumok opciót lenyitva láthatjuk ezeket a dokumentumokat.
A felületen lehetőség van a dokumentumok megtekintésére, letöltésére, valamint törlésére is.
A vállalkozó pedig a Kulcs Connect online felületének a Dokumentumtár/Könyvelési dokumentumok menüpontjában láthatja a Könyvelő által feltöltött dokumentumokat.
![]() | ![]() |
NAV Online Számlimporterben az oszlop sorrend, oszlop szélesség mentése a funkció bezárásakor
Ügyfeleink kérésére a NAV Online Számlaimporter használata során beállított egyéni oszlopsorrend és oszlopszélesség elmentésre kerül a funkció bezárásakor, így a következő használatkor az oszlopok ugyanott fognak elhelyezkedni, ahol hagytuk őket a korábbi lekérdezés során. Az oszlopsorrend mentése windows felhasználónként történik, ezzel biztosítva azt, hogy minden felhasználó a számára legkényelmesebb módon használja a funkciót.
Az oszlopsorrend mentése a program egyéb felületein továbbra is a Beállítások/Alapbeállítások/Felhasználófüggő beállítások/Kezelés menüpontban található Mezőparaméterek mentése funkcióval tehető meg.
![]() | ![]() |
Mérleg, Eredménykimutatás lekérdezése részleg-, munkaszám vagy projekt szerinti csoportosításban
A Zárás és Nyitás menüponton belül az Éves beszámoló, az Egyszerűsített éves beszámoló valamint a Mikrogazdálkodói beszámoló esetén is elérhetővé vált a szűrőfelületen az adatok részleg-, munkaszám vagy projekt adatok szerinti csoportosításban történő lekérdezési lehetősége. Egyszerre csak egy csoportosítás alkalmazható.
A csoportosítás bejelölése esetén az előző időszaki adatok lekérdezése nem elérhető, a csoportosítás csak a tárgyévi adatokra érvényesül.
Az ok gomb megnyomását követően a már ismerős összegző felület látható, ahol még nem érvényesül a csoportosítás. A csoportosított adatok lekérdezéséhez a Nyomtatás gombra szükséges kattintani, melynek hatására elkészül egy Excel fájl a csoportosított adatokkal:
![]() | ![]() |
Új szűrőfeltétel a téves rögzítések korrekció funkcióban
A téves rögzítések korrekciója funkcióban már a fizetési módra is lehetőség van szűrni. A szűrések segítségével könnyebben, gyorsabban megtalálhatók a téves rögzítések.
![]() | ![]() |
Alapértelmezett részleg-, munkaszám és projekt megadása főkönyvi szám alábontásakor is
A főkönyvi szám alábontása funkcióban az új alábontás felrögzítésekor már megadható az alapértelmezett részleg-, munkaszám és projekt is. Amennyiben olyan főkönyvi szám kerül alábontásra, ahol az alapértelmezett értékek már megadásra kerültek, úgy az új alábontáshoz ezek felajánlásra kerülnek, természetesen az értékek módosíthatók.
![]() | ![]() |
Új funkció! - Adózott eredményt felhasználó határozat és jegyzőkönyv elkészítésének lehetősége a Kiegészítő melléklet modul keretein belül
A Kiegészítő melléklet modullal rendelkező Ügyfeleink számára elérhetővé vált az adózott eredményt felhasználó határozat és jegyzőkönyv elkészítése a Könyvelő szoftverből. A funkció a Zárás és Nyitás/Jegyzőkönyvek, Határozatok/Adózott eredmény felhasználása menüpontból érhető el.
A funkció használatát megelőzően javasolt az automatizmusok kihasználáshoz a Zárás és Nyitás/Beállítások/E-beszámoló (OBR) menüponton belül megadni a Cég hatályos adatait és a Beszámoló adatait, valamint szintén a Zárás és Nyitás/Beállítások menüponton belül az adott mérleg és eredménykimutatás lapjának e-beszámoló beállítás fülén kiválasztani a használt űrlapot.
Amennyiben ezen beállítás elmarad, úgy arra vonatkozólag figyelmeztető üzenetet küld a szoftver.
Az adózott eredmény felhasználása menüponton belül lehetőség van elkészíteni a Jegyzőkönyvet, valamint a Határozatot is.
A funkció részletesebb leírása ide kattintva olvasható.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani