A Kulcs Connect Dokumentumtár oldalán a feltöltött dokumentumok csoportos kijelölése során az alábbi műveleteket végezhetjük el:
- Típusok kezelése: Minden feltöltött dokumentumhoz beállítható egy típus, meghatározva, hogy az adott dokumentum milyen típusú. (Kimenő számlák, Bejövő számlák, Bankszámla kivonatok,Teljesítés igazolások, Szerződések, Egyéb). Csoportos kijelölés esetén a Típusok kezelése funkcióban egyszerre több dokumentum típusa állítható be/ vagy módosítható.
- Csoportos letöltés: amennyiben kettő vagy több feltöltött dokumentum kerül kijelölésre, akkor megjelenik egy új opció, a Csoportos letöltés. Erre az opcióra kattintva a kijelölt számlák egyesével letöltésre kerülnek.
- Törlés: amennyiben kettő vagy több dokumentum kerül kijelölésre, akkor a törlés opció a kijelölt dokumentumok törli, előtte egy megerősítő üzenetet érkezik.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani