Partnertörzsünk segítségével vevőink és szállítóink adatait tarthatjuk nyilván. Megszűnt, feleslegessé vált partnereinket törölhetjük a rendszerből, de csak az Ügyfelek törölhetőek amelyekhez nem tartozik semmilyen hivatkozás, nem történt rájuk könyvelés.
Ügyfél törlése előtt nyissuk meg partnertörzsünket a Beállítások/Ügyfelek karbantartása menüpontból. Kattintsunk a törölni kívánt ügyfélre, majd nyomjuk meg a [Delete] gombot. Ügyfél törléséhez használhatjuk még az Ügyfél törlése ikont, vagy a jobb egérgomb / Törlés lehetőséget.
A szoftver nem enged olyan partnert törölni, akinek nevén már van könyvelés, ha mégis ilyennel próbálkozunk, figyelmeztető üzenet jelenik meg.
Ha a partnertörzsünkben sok olyan Ügyfél található, melyekkel már nem állunk kapcsolatban, akkor használhatjuk a Csoportos Ügyfél törlést is. A funkció elérhető a Beállítások/Ügyfelek karbantartása menüpontban az Ügyfél/Csoportos ügyfél törlés menüpontban.
A felugró szűrőablak segítségével rákereshetünk az Ügyfeleink egy szűkebb körére, majd az ok-ra kattintva a program megvizsgálja, hogy a szűrőfeltételeknek megfelelő Ügyfelek közül melyek törölhetők.
A szűrést követően megjelennek egy listában a Törölhető és Nem törölhető Ügyfeleink. Itt még lehetőség van arra, hogy manuálisan kijelöljük, hogy pontosan mely Ügyfelek tömeges törlését szeretnénk elvégezni.
Az ügyfélkezelés következő lépése:
Ügyfélegyesítés » |
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani