A könyvelt adatok utólagos egy-, vagy kétdimenziós csoportosításához nyújt segítséget a részleg-, illetve munkaszámok használata.


A nagyobb kategóriákat a részlegszámok közé, az alkategóriákat a munkaszámok közé célszerű besorolni, így könyvelés közben megadhatjuk majd, hogy az aktuálisan rögzített tétel mely kategóriá(k)ba tartozik. Ha a könyvelés ilyen módon történik, utólagosan, a listák lekérdezésekor is szűrhetünk majd ezekre a kategóriákra, valamint ha listáinkat Excelbe szeretnénk exportálni, az Excel-táblázatban is megjelennek majd a részleg- és munkaszámok. A funkció használata esetén részleg-, vagy munkaszámra összesített főkönyvi kivonatot is lekérhetünk.


A részleg- és munkaszámok használatát az alapbeállítások között aktiválhatjuk.


A funkció bekapcsolása után, a Munkaszámok oldalon, az Új gombra kattintva vihetünk fel új részlegszámokat.



Könyvelés közben is bővíthetjük részlegszám-törzsünket, a könyvelési képernyő tetején az
Új munkaszám ikonra kattintva, vagy az <F8> funkcióbillentyű használatával.



Könyvelés közben munkaszámainkat a főszámlánál is megadhatjuk, vagy tételesen, az ellenszámla oldalon. Ha a főszámlánál megadjuk ezeket az adatokat, az ellenszámlákhoz is automatikusan bekerülnek.

További tudnivalók »
![]() |
|
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani
