Munkaszámok használata – Könyvelő program

Módosítva ekkor Tue, 8 Aug, 2023 ekkor: 4:45 DU

A könyvelt adatok utólagos egy-, vagy kétdimenziós csoportosításához nyújt segítséget a részleg-, illetve munkaszámok használata.



A nagyobb kategóriákat a részlegszámok közé, az alkategóriákat a munkaszámok közé célszerű besorolni, így könyvelés közben megadhatjuk majd, hogy az aktuálisan rögzített tétel mely kategóriá(k)ba tartozik. Ha a könyvelés ilyen módon történik, utólagosan, a listák lekérdezésekor is szűrhetünk majd ezekre a kategóriákra, valamint ha listáinkat Excelbe szeretnénk exportálni, az Excel-táblázatban is megjelennek majd a részleg- és munkaszámok. A funkció használata esetén részleg-, vagy munkaszámra összesített főkönyvi kivonatot is lekérhetünk.



A részleg- és munkaszámok használatát az alapbeállítások között aktiválhatjuk.



A funkció bekapcsolása után, a Munkaszámok oldalon, az Új gombra kattintva vihetünk fel új részlegszámokat.




Könyvelés közben is bővíthetjük részlegszám-törzsünket, a könyvelési képernyő tetején az Új munkaszám ikonra kattintva, vagy az <F8> funkcióbillentyű használatával.




Könyvelés közben munkaszámainkat a főszámlánál is megadhatjuk, vagy tételesen, az ellenszámla oldalon. Ha a főszámlánál megadjuk ezeket az adatokat, az ellenszámlákhoz is automatikusan bekerülnek.



További tudnivalók »


Részlegszámok használata »



Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani