Projektek használata – Könyvelő program

Módosítva ekkor Mon, 30 Okt, 2023 ekkor: 1:47 DU

A könyvelt adatok projektekre való csoportosításához nyújt segítséget a projekt használata.


Amennyiben a könyvelés során is szeretnénk a pénzügyi bizonylatokat projekteknek megfelelően nyilvántartani, majd abból kimutatásokat készíteni, akkor szükséges a könyveléskor a tételekhez projekt adatokat rögzíteni. Ha a könyvelés ilyen módon történik, utólagosan, a listák lekérdezésekor is szűrhetünk majd erre a kategóriára, valamint ha listáinkat (kartonlista, vevő-szállító analitika) Excelbe szeretnénk exportálni, az Excel-táblázatban is megjelennek majd a projekt adataink.


A projekt használatát a Beállítások/Alapbeállítások/Egyéb menüpontban aktiválhatjuk.


Projekt aktiválás


A funkció bekapcsolása után, a Beállítások/Törzskarbantartások/Projektek menüpont alatt, az Új gombra kattintva vihetünk fel új projekteket.


Új projekt


Könyvelés közben is bővíthetjük projekttörzsünket, a könyvelési képernyő tetején az Projekt ikon  Új projekt ikonra kattintva, vagy az <F5> funkcióbillentyű használatával.


Projekt felvitele könyvelő ablakról


Könyvelés közben projektjeinket a főszámlánál is megadhatjuk, vagy tételesen, az ellenszámla oldalon. Ha a főszámlánál megadjuk ezeket az adatokat, az ellenszámlákhoz is automatikusan bekerülnek.


Projekt könyvelése


A Kulcs-Ügyvitel programban a bizonylatokhoz hozzárendelt projekt adatok bizonylat átadáskor átvételre kerülnek a Könyvelő programba is. Az adatátadás vagy csak főszámlára vagy csak ellenszámlára történik a feladási fájl készítésekori Ügyvitel programban lévő beállítás szerint.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani