A könyvelt adatok projektekre való csoportosításához nyújt segítséget a projekt használata.
Amennyiben a könyvelés során is szeretnénk a pénzügyi bizonylatokat projekteknek megfelelően nyilvántartani, majd abból kimutatásokat készíteni, akkor szükséges a könyveléskor a tételekhez projekt adatokat rögzíteni. Ha a könyvelés ilyen módon történik, utólagosan, a listák lekérdezésekor is szűrhetünk majd erre a kategóriára, valamint ha listáinkat (kartonlista, vevő-szállító analitika) Excelbe szeretnénk exportálni, az Excel-táblázatban is megjelennek majd a projekt adataink.
A projekt használatát a Beállítások/Alapbeállítások/Egyéb menüpontban aktiválhatjuk.
A funkció bekapcsolása után, a Beállítások/Törzskarbantartások/Projektek menüpont alatt, az Új gombra kattintva vihetünk fel új projekteket.
Könyvelés közben is bővíthetjük projekttörzsünket, a könyvelési képernyő tetején az Új projekt ikonra kattintva, vagy az <F5> funkcióbillentyű használatával.
Könyvelés közben projektjeinket a főszámlánál is megadhatjuk, vagy tételesen, az ellenszámla oldalon. Ha a főszámlánál megadjuk ezeket az adatokat, az ellenszámlákhoz is automatikusan bekerülnek.
A Kulcs-Ügyvitel programban a bizonylatokhoz hozzárendelt projekt adatok bizonylat átadáskor átvételre kerülnek a Könyvelő programba is. Az adatátadás vagy csak főszámlára vagy csak ellenszámlára történik a feladási fájl készítésekori Ügyvitel programban lévő beállítás szerint.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani